• (iOS) Jewel Blast : Temple hack nekonečných drahokamov

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewel Blast : Temple IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hack nekonečných drahokamov ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jewel Blast : Temple 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Podvodné reklamy zobrazujúce „nakazené vírusom“ sú jednoducho nevhodné a je potrebné ich okamžite zastaviť. Čo ak deti uvidia tieto falošné a zavádzajúce reklamy? Alebo starí zraniteľní ľudia? Takáto reklama je trestná. Mám snímky obrazovky, ktoré môžem poslať do Googlu.

    Naozaj zábavná hra, farebná grafika, náročné úrovne, veľa úrovní na hranie. Jediným problémom tejto hry je množstvo reklám, ktoré musíte vydržať, kým prejdete na ďalšiu úroveň, kým si budete môcť nárokovať nejaké bonusy, pričom niekedy musíte sledovať rovnakú reklamu za sebou. Dráždivé!! Okrem toho je táto hra zábavná.

    Street Racing HD Трке jgt

    Príliš veľa reklám, už vás unavuje vidieť nejaké video na každej úrovni. Čo tak video archivovať každú 10. úroveň.

    Zábavná hra, ale cesta k mnohým reklamám. Reklamy sa prehrávajú po každej hre, ktorú hráte. Chápem potrebu dávať reklamy, ak to niekto hrá zadarmo, ale toto je vážne prehnané. Pripravené na odstránenie hry.

    Jewel Blast : Temple Παιχνίδια παζλ ohh

    Hra je skvelá, ale toľko reklám! Všetko, čo robíte, zahŕňa reklamu, ktorú musíte najskôr zavrieť.

    Mám tú hru rád, ale vždy, keď sa do nej začnem naozaj púšťať, zastavia ma reklamy. Viem, že si musíš zarobiť na živobytie, ale reklamy ničia môj pôžitok z hry

    Táto hra sa mi veľmi páči a dal by som jej 5 hviezdičiek, ibaže má 2 hlavné problémy. Možnosť získať ďalšie pohyby a hru pomáha pri sledovaní reklám zamrzne. Som ochotný sledovať vaše reklamy, aby to fungovalo stále! Niektoré pomôcky tiež nefungujú správne. Dvojité rakety idúce pod uhlom 90 stupňov by mali vyčistiť všetko na oboch dráhach, nie. Nie je to tak, chyba, ktorú treba opraviť.

    Milujte hru. Len si želám, aby zamrzlo a nenechalo ma hrať ďalej. Bol som na úrovni 600, teraz začínam odznova. Ak to urobí znova, odinštalujem definitívne

    Páčilo sa mi to.... kým mi nedošli úrovne!! Prosím, poponáhľajte sa a aktualizujte o nové úrovne, doteraz to bolo obľúbené. Priveľmi si nevšímajte ani reklamy.

    Táto hra je zábavný spôsob, ako tráviť čas. Prvých pár úrovní je super jednoduchých. Postupom úrovní sa však hra stáva zložitejšou.

    Zatiaľ ľahké...

    Zábavné, ale príliš veľa reklám. Dochádza k tomu, že je to veľmi nepríjemné.

    Jewel Blast : Temple Слагалице zig

    Prvá hra, ktorú som kedy dokončil! Skvelá grafika a získate viac šancí na vymazanie úrovní bez tony rušivých reklám alebo platenia. Fantastická hra!!❣

    Hra sa stále zamyká. Pozrite si VEĽA komentárov k tejto téme, stále bez opravy. Hádam to nie je dôležité pre vývojárov. Zhadzovanie.

    Reklamy všade. Hra sa zdá byť trochu pomalá v animáciách. Hrajte toy alebo toon blast, ak chcete tento typ hry, ale všade bez reklám.

    Dobrá hra, ale zaplatil som, aby som sa zbavil reklám, čo fungovalo. Nasledujúci deň je tu aktualizácia, ktorá ma začne tvrdo tlačiť, aby som sa rozhodol pozerať reklamy. Presýtení. Odinštalované.

    Milujem túto hru, hrám ju stále, aby som trávil čas skvelou mysľou a časom. Kúpil som si túto hru pre svoj druhý mobil a páčila sa mi bez reklám. Teraz mám znova reklamy a uvedomujem si, že som sa pokazil inou verziou.

    Toto je hra, ktorú som hral denne. Musel som si zohnať náhradný telefón a neprenieslo mi to body ani úrovne v Dungeone, takže som z toho nahnevaný. Kontaktovali ste e-mailom, aby ste zistili, či ho môžu obnoviť, ale bez úspechu. Je možné obnoviť moje body a úrovne späť alebo by som mal ísť ďalej?

    Fajn, len strašne veľa reklám

    V podstate zábavná hra, ale reklamy sú dlhšie a dlhšie, čím viac hráte. Zdá sa tiež, že hra nedáva náhodné farebné šperky. Zdá sa, že vypúšťajú farby, ktoré blokujú nové vylepšenia. Niektoré dosky sa musia hrať niekoľkokrát, aby ste vyhrali.

    Je to zábavná hra, kým sa vám takmer po každej úrovni neustále nezobrazujú 30 sekundové reklamy (niektoré z nich môžete preskočiť). Všetci ste chamtiví, keď nám vnucujete toľko reklám.

    kedysi nemalo toľko reklám, teraz sa pridáva po každom druhom kole, ak nie po každom kole


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :