• (iOS) Bubble Shooter کوڈ مزید کرسٹل دھوکہ

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کوڈ مزید کرسٹل دھوکہ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    یہ گیم تفریحی ہے، لیکن بلبلوں کے رنگ کو کنٹرول کرنے کی ان کی صلاحیت اور متعدد اشتہارات اس گیم کو کھیلنے کی خوشی کو چھین لیتے ہیں۔

    بہت زیادہ اشتہارات۔ سکے بنانے میں ہمیشہ کے لیے وقت لگتا ہے۔

    Awefull.Game Not Response.گیم کے بیچ میں جمنے پر رکھا اور کھیلتے ہوئے گیم کو بند کرتا رہا

    کھیل بہت اچھا ہے۔ وہ اشتہار جو اس بات کا احترام نہیں کرتے کہ آپ کے گیم کو خاموش کر دیا گیا ہے اور آپ پر چیختے ہوئے آڈیو کو مکمل طور پر آن کر دیتے ہیں، وہ بہت چونکا دینے والے اور نامناسب ہیں، میں اب گیم نہیں کھیلوں گا۔

    میں نے اشتہار سے پاک ورژن کے لیے ادائیگی کی ہے اور حال ہی میں مجھے جو کچھ ملتا ہے وہ اشتہارات ہیں۔ مکمل ردی کی ٹوکری! اپ ڈیٹ کریں، میں نے کئی بار سپورٹ سے رابطہ کیا ہے اور ان کی کوشش کے باوجود مجھے اس گیم کے ساتھ غیر ضروری اشتہارات ملتے رہتے ہیں۔ میں آپ کو مشورہ دیتا ہوں کہ آپ یہ گیم نہ کھیلیں۔ خاص طور پر ادا شدہ ورژن۔

    اشتہارات فون کی تمام فعالیتوں پر قبضہ کر لیتے ہیں اور اس وقت تک بلاک کر دیتے ہیں جب تک کہ اشتہارات میرے گلیکسی نوٹ 8، اینڈرائیڈ ورژن 9 پر دکھائے نہیں جاتے۔ میرا فائر ٹیبلٹ، android ایپس کو استعمال کرنے کے لیے تبدیل کیا گیا، آئیے مجھے بیک ایرو کا استعمال کرکے اشتہارات سے آسانی سے باہر نکلنے دیں۔ براہ کرم اشتہارات کو ٹھیک کریں تاکہ میں اپنے نوٹ 8 پر یہ گیم کھیلتے ہوئے ان سے باہر نکل سکوں۔

    محبت، یا اس کھیل سے محبت. میرے تناؤ سے نجات تھی۔ اب اگرچہ، شہتیر، جب اسے دیوار کی طرف اشارہ کرتا تھا تو یہ اچھال کر آپ کو دکھاتا تھا کہ یہ کہاں گیندوں سے ٹکرائے گا۔ اب جب شہتیر کو دیوار سے اچھالتے ہیں تو ایسا نہیں ہوتا ہے۔ یہ صرف چند نقطوں کو دکھاتا ہے اور آپ کو اندازہ لگانا ہوگا کہ یہ کہاں جا رہا ہے۔

    اس لمحے گیم کے جم کو کچھ لیول آن ہونا چاہیے لیکن جب کھیلنے سے پیار کا کھیل بڑھ جاتا ہے تو جم جاتا ہے لیکن میں سوچتا ہوں کہ یہ کب شروع ہونے والا ہے، ہر وقت ایک ہی بات کہتے رہتے ہیں ڈویلپر اسے پڑھیں اور بس اسے جانے دیں

    مجھے کھیل پسند ہے لیکن بہت زیادہ خرچ کیا، بہت مہنگا ہو رہا ہے۔

    زبردست گیم کاش یہ مجھے وہ انعامات دے جو یہ کہتا ہے کہ میں جیت گیا۔

    آپ کا کھیل کھیل کے بیچ میں بند ہوتا رہتا ہے۔ کتنا پریشان کن.

    اس گیم سے لطف اندوز ہوں صرف بہت سارے اشتہارات

    یہ ایک اچھا گیم ہے حالانکہ شوٹنگ سسٹم کو کبھی بھی ایڈجسٹ نہیں کیا جا سکتا۔

    مجھے یہ گیم بہت اطمینان بخش ہے، میں نے اسے پرانے آئی فون میں بھی انسٹال کر رکھا ہے، تاہم، یہ اینڈرائیڈ ورژن سے بہت مختلف ہے۔ آئی فون میں میں اصل میں سطحوں میں جیت سکتا ہوں اور بم جمع کر سکتا ہوں لیکن اینڈرائیڈ ورژن میں اس میں سے کوئی بھی نہیں ہے۔ کیا اس کا فون یا اپ ڈیٹ سے کوئی تعلق ہے؟

    گیم اچھی ہے لیکن ببل گرافکس بہت خراب ہے۔

    اصل بلبلا شوٹر گیم زیادہ مزے کا ہے۔

    اچھی گیم کا مزہ آیا لیکن اشتہارات پر کچھ توجہ ہے جو ہمیں پریشان کرتے ہیں۔

    کھیل سے محبت کرتا ہوں، لیکن یہ تھوڑا بہت آسان ہے۔ مزید رنگوں اور زیادہ چیلنجنگ گیمز سے لطف اندوز ہوں گے۔ مجموعی طور پر میں اسے 4.8 ستارے دوں گا۔

    جب آپ اچھا کر رہے ہوں تو بہت گلہری۔ آپ کو بلا ضرورت گیندوں سے محروم کرنے کا سبب بنتا ہے۔ کھلاڑی کی سمت کے بغیر گیندوں کو جاری کرتا ہے۔

    اشتہارات کو چلانے میں مزہ آتا ہے جو قدرے پریشان کن ہوتے ہیں لیکن اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ یہ ایک اچھا گیم ہے وقت کو پورا کرنا ایک اچھی گیم بنانے کے لیے بہت اچھا ہے


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :